Forum www.ttr11.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wazne informacje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.ttr11.fora.pl Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Basia




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 12:09, 11 Lut 2011 Temat postu: Wazne informacje

Witam Państwa,
informuję, iż w dniach 16-20 lutego Dziekanat będzie nieczynny, proszę wszystkie spawy załatwiać wcześniej bądź później.
Plany zajęć prześlę Państwu mailowo, należy się ich spodziewać nie wcześniej niż 17 luty.
Magdalena Truś
Dziekanat Tychy


Gliwice, dnia 13 stycznia 2011r.
Rok Akad. 2010/2011
ZASADY ZALICZANIA SEMESTRU ZIMOWEGO – SEMESTR I
1. Organizacja semestru zimowego
• termin zakończenia zajęć programowych : 23 stycznia 2011r.
• wakacje zimowe: 24 grudnia 2010r. do 2 stycznia 2011r.
• zimowa sesja egzaminacyjna: 24 stycznia – 13 lutego 2011r.
• przerwa międzysemestralna: 14 lutego – 20 lutego 2011r.
• rozpoczęcie zajęć letniego semestru: 21 lutego 2011r.
• termin zaliczenia semestru: 28 lutego 2011r.

2. Karty zaliczeniowe
Od semestru zimowego roku akademickiego 2010/2011 karty zaliczeniowe występują wyłącznie w formie elektronicznej (nie będą wydawane w dziekanacie). Student ma prawo w każdym czasie stwierdzić stan wpisów, których dokonują prowadzący poszczególne przedmioty w systemie EKOS.
3. Termin zaliczenia semestru: 28 luty 2011r.
W związku z wprowadzeniem Elektronicznego Katalogu Ocen Studenta (EKOS) możliwość wpisywania ocen do systemu po dacie ważności kart jest niemożliwa – automatyczna blokada zakładana przez Centrum Komputerowe.
4. Harmonogram egzaminów
W czasie sesji egzaminacyjnej (tj. do 13 lutego) powinny się odbyć 2 terminy egzaminów (I termin i jeden termin poprawkowy). Warunki dopuszczenia do egzaminów określa prowadzący przedmiot. Dopuszcza się możliwość organizowania egzaminów poprawkowych w terminie w dniach 21 – 28 luty.
5. Ostateczny termin składania indeksów do dziekanatu: 1 marca br.
6. Studenci, którzy uzyskali wszystkie wpisy do indeksu są zobowiązani go złożyć do dziekanatu bezzwłocznie po uzyskaniu wpisów.
 Niezłożenie indeksu do 1 marca br. jest równoznaczne z rezygnacją z możliwości zaliczenia semestru.

7. Warunki rejestracji na semestr letni
 Studenci, którzy uzyskali wszystkie zaliczenia przewidziane w semestrze zimowym i zdali wszystkie egzaminy zostają wpisani na semestr letni.
 Do dnia 28 lutego br. muszą się odbyć wszystkie przewidziane przez prowadzących terminy zaliczeń i egzaminów. Nie przewiduje się możliwości przedłużania ważności kart zaliczeniowych po dniu 28 lutego.
 Wprowadza się bezwzględny obowiązek osobistego złożenia indeksów do dziekanatu w dniu 1 marca do godz. 14.00. W przypadku nieuzyskania 80% wymaganych punktów ECTS należy złożyć podanie dotyczące dalszego postępowania.
 Studenci, którzy uzyskali, co najmniej 80% punktów ECTS zostają wpisani warunkowo na semestr letni. Wymagane jest złożenie podania z prośbą o warunkowy wpis na semestr letni. Opłata za powtarzanie niezaliczonych przedmiotów wynosi 120 zł za 1 punkt ECTS
 Konsekwencją nienadrobienia zaległości trwającej dłużej niż rok jest skreślenie z listy studentów.
 Nie przewiduje się powtarzania I semestru. Konsekwencją nieuzyskania 80% punktów ECTS jest skreślenie z listy studentów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Basia




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 12:13, 11 Lut 2011 Temat postu:

Witam,
w związku z licznymi problemami z systemem SOTS odnośnie kart na
bieżący semestr, czyli braków wypisanych przedmiotów, lub całych kart
(nie chodzi tu o brak wpisu który macie w indeksie a w sotsie jeszcze
się nie pojawiła ocena), proszę o pisanie wiadomości bezpośrednio do
Pani Dorotki z dziekanatu oraz informuję że ma ona urlop od 21 lutego.
Mail to:
[link widoczny dla zalogowanych]

W treści wiadomości należy wpisać:
BRAKUJE IMIĘ I NAZWISKO PRZEDMIOT

Gdzieś tam na początku możecie jeszcze zaznaczyć z jakiej grupy
dziekańskiej jesteście.
I proszę o nie pisanie długich wiadomości zawierającymi wszelkie żale
i troski. Sądzę, że dziekanat ma już wystarczająco na głowie w trakcie
sesji aby czytać przydługawe treści Smile
NIE PISZECIE jeśli brakuje wam tylko oceny (wpisu)
w systemie.


Serdecznie pozdrawiam,
--
Marta Naglak
Przewodnicząca Rady Samorządu Wydziałowego
Wydziału Transportu
Politechniki Śląskiej - Katowice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Basia




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 12:14, 11 Lut 2011 Temat postu:

Bardzo prosze zebyscie wszyscy przeczytali uważnie i dokładnie to co jest wyzej napisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeregowiecryan101




Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudołtowice koło Pszczyny

PostWysłany: Pią 14:21, 11 Lut 2011 Temat postu:

Witam Smile Czy mógłby ktoś podać link ze stroną gdzie mozna zobaczyć te oceny w tym systemie EKOS?? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fck_meeee




Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:36, 11 Lut 2011 Temat postu:

wchodzi na swoje konto SOTS i tam jest wyciąg z osiągniec czy jakoś tak ale nie jestem pewien czy o to chodzi bo ja tam żdnego wpisu jeszcze nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Balski




Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:02, 11 Lut 2011 Temat postu:

a co z "język ....." ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sweetdreams




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 12:13, 12 Lut 2011 Temat postu:

Basia napisał:
Witam,
w związku z licznymi problemami z systemem SOTS odnośnie kart na
bieżący semestr, czyli braków wypisanych przedmiotów, lub całych kart
(nie chodzi tu o brak wpisu który macie w indeksie a w sotsie jeszcze
się nie pojawiła ocena), proszę o pisanie wiadomości bezpośrednio do
Pani Dorotki z dziekanatu oraz informuję że ma ona urlop od 21 lutego.
Mail to:
[link widoczny dla zalogowanych]


czytajcie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.ttr11.fora.pl Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin